August 23, 2011

Bukit Jalil III


Hello guys , apa macam ? dah 23 Ramadhan dah . tuptaptuptap dah nak raya . semua semangat nak raya , semua tak sabar nak balik kampung . sampai iklan raya berlambak dekat tv . aku paling suka..lah sangat ialah iklan syarikat abam Yusopaslam . dia punya camera paling lawa . tak ubah macam aku tengok Gerak Khas . iklan dengan cerita , sama je . apatah lagi filem . filem dia up sikit . semua kutipan bokopis .
video atas aku buat secara amatur sahaja memandangkan aku pun amatur . nikmati , pejam , pancut .

Semua dah ready dengan Piala Malaysia 2011 ? come on guys , lagi beberapa hari je ni. 6 September dah mula dah ni . lawan PKNS di arena lawan , kemudian lawan Sime Darby dekat STAR of Paroi . apalagi , hobin sampai abam opis ni menangis lah . lain jadual boleh tengok entry di bawah ye .

Jersi , mafla , jiwa , semangat semua dah ready ? belum ? okay nikmati raya dulu , lepas tu hobin sehobin-hobinnya . Negeri Sembilan juga ada meminjam Munir Amran dari Pahang . boleh main bek kiri dan midfield . dahulunya pernah bermain untuk Felda United sebelum berhijrah ke Pahang . itu je aku boleh bagitau , yang lain suruh pakcik Google carik . sekarang carik , sementara pakcik Google dah habis makan moreh .

Lagi 8 hari juga adalah Hari Kemerdekaan Malaysia . bendera dah siap ? dah gantung ? kalau tak yang besar , kecik pun jadi . lekat dekat kereta . nak paling power , guna kertas , lekat dekat lidi sate . itu cara aku time sekolah rendah . kibar jugak , walaupun roman tak seberapa . asal kita bangga dan tahu maksud semua lambang tu . bendera Shellshi , Menshehshter boleh pegang dengan bangga , takkan negara kita punya tak boleh kot ?

Bangga .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...