October 5, 2011

Lima Hari Je Lagi Wei!

Oh maaf maaf .

Haritu tak update pasal Negeri Sembilan lwn Tranung . Seri 0-0 . k dah .

Sekarang lawan kita ialah abam abam Felda . ingat Felda Felda ni kampung ke ? beragak sikit . Felda ada wifi sekarang . yang tengah bandar pun takde , pakai b-band je . ni Felda yang dulu kira corok corok pakai wifi . teknologi di hujung jari telunjuk betul . hebat hebat .

First leg akan main pada 10 Oktober 2011 , di Stadium MBPJ , Kelana Jaya yakni bermain away dahulu baru main home . lu bayang kalau dapat dahului first leg , confident untuk semi-final akan wujud . jangan memain dgn Felda United ni , bawah-anjing jugak tu . ada kata laluan ke final mudah , tapi kalau ambik mudah memang jawabnya over-confident la yang membawa kepada main tak tentu hala . bum sana bum sini , sudahnya gol takde . penyokong baling botol , baling mercun then tunjuk jari tengah . amek kau jari tengah , amek!
tapi selalu jari tengah aku layangkan kepada pemain lawan takpun kepada Ef-Eh-Em .

Macam aku selalu uar-uarkan dekat sini , aku harap lautan kuning  bergelora balik di STAR Of Paroi . lu orang ingat ni group stage lagi ke ? ni dah Quarter-Final! dah la Quarter-Final , untuk Piala Malaysia pulak tu . spezial spezial . kalau kau rasa RM8 tu lebih baik guna untuk beli kredit topup takpun minyak motor , go on . nak paksa pun tak boleh jugak . kalau aku jadi Menteri Besar , aku buat Ops Sebat iaitu sebat sape tak datang stadium tanpa sebab . ala macam dekat sekolah , sapa tak datang tanpa surat doktor dikira ponteng dan membawa kepada hukuman Jumpa Saya Di Bilik Disiplin . bedebah .

So , are you ready guys for some truly madly local football ? Hamsani , are you ready ? Negri players , make sure you are ready to bring the cup to our state . AK-9 , we trust on you .

#Australia vs Malaysia , 7th October . Astro Arena , Channel 801 . 5PM .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...