September 25, 2011

Suku Akhir : Ditempah



Gol daripada Shahurain dan Firdaus telah membenamkan Sime Darby , 2-1 . walaupun ada sebilangan yang masih ternganga nganga sebab Arena tulis Negeri Sembilan hanya 1-1 dengan Sime Darby , tapi the truth is kita menang . dan suku akhir kita dah layak . sekarang adalah proses menyiapkan diri untuk tunggu siapa lawan kita .

Kelantan ? Felda United ? hadap mana mana team pun . doa dan semangat diutuskan kepada pemain untuk berjuang hingga minit terakhir . tak kisah bila tarikh main dekat home , tapi pastikan anda berada disana . jangan cakap banyak , jangan sibuk tulis dekat facebook kemain heboh itu ini tapi anda sendiri tak hadir di stadium . RM 8 mahal ? bawak ibubapa anda sekali jika perlukan tampungan . ajak rakan , kumpul duit reramai . ikat perut seminggu , beli air RM0.50 je . balik makan nasik puas puas .

Jangan sibuk bising di facebook kata ingin sertai Kona 4C tetapi batang hidung anda pun tak nampak . jika di facebook , beratus bising pumpam ingin sertai tetapi mengapa kehadiran di Kona 4C masih kurang ? mengapa tidak beratus ? mengapa hanya berpuluh ? ada remaja yang sertai , bawa beg SIG , pakai macam hendak ke JJ tetapi suara hilang , tak keluar . sertai untuk apa ? untuk popular ? untuk kata anda dah naik ke Kona 4C dan hebohkan di kelas anda ? untuk cerita betapa hebat anda bermain flare sambil mata ditutup dengan mafla ? hebat! hebat!

Penuhkan stadium keramat kita , dan harap dapat penuhkan curva baru kami . jika nampak ada yang memakai mafla Ultras Nogori 9 , itulah kami . jika taktahu dimana tempatnya , tanya abam tu . semua abam baik baik belaka . kerjasama dan jiwa diperlukan .

Lautan Kuning , Sila Bangkit .
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...