December 15, 2011

Menuju 2012

oke aku nak post ni sebab Liga Malaysia 2012 dah nak mula. so aku nk post benda ni nak bagi berberapa orang sedar tentang wujudnya Ultras di semua negeri dan bermakna bukan Ultras Malaya saja yang ada kat dalam Malaysia ni.
* tak bertujuan menghentam UM.

                                                  *kalau yg takda tu jgn kecik ati

dah habis semusim aku join ultras negeri aku iaitu Ultras No9ori ( UN9 ) macam macam dah yang berlaku. hampir semua yang selalu ada dengan yang kadang kadang ada aku dah cam kat KONA4C. aku sangat gembira dengan perkembangan UN9 sekarang.. Klimaks dia masa Separuh Akhir Piala Malaysia 2011 lawan T-Team. memang w0w.!!! bilangan yang join memang paling ramai sejak game pertama Liga Malaysia 2011.





nak kata aku kenal semua tak la.. tapi aku cam muko masing masing. tapi...


tapi..


bila game Malaysia utk kelayakkan Olimpik 2012 ari tu.. aku macam sedikit terkejut sebab. aku usha berberpa port dalam ramai ramai yang ada kt Q1 ada berberapa orang yang pakai mafla Negeri Sembilan. sumpah bro gua tak penah tengok muka lu kt KONA4C..!!

kenapa..??!! kenapa..??!!

haa..!! kenapa join UM je..?? kenapa tak join lu punya ultras negeri..?? kenapa..?? sebab tak ramai..?? sebab tak ramai awek..?? kt UM ramai awek..?? UM lagi popular..??  nah KISS MY ASS..!! lu orang tau tak dulu UM berapa kerat je..?? dan makin lama.. makin lama Alhamdulillah. makin ramai macam sekarang. 

MARILAH..!!

marilah join ultras negeri korg dulu sebelum korg join UM. dari golongan yang kecil ni la korg akan merasa nikmat dan korg akan rasa nikmat sebuah perjuangan sebelum ia bertambah besar dan BOLEH MASUK PAPER & TV..!!

 Harapan dan Impian

harapan dan impian aku tak banyak utk 2012 ni. hanya berharap korang yang sibuk layan UM je. baik lu orang layan ultras negeri korg dulu. ke nak aku panggil cameraman Astro Arena datang baru korang nak join..??

oke itu sahaja harapan gua. cakap banyak tak guna. jumpa di kona. chow..!!

*maaf jalan cerita tak best tengah emo lulus exam. kalau tak faham jalan cerita lu org baca sampai faham


-SEREMBANBOY-
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...