September 11, 2011

Tepuk Tangan 50 Kali

Kredit kepada : Shafrul Aboy

Kruup.. Kruup.. #bunyi karipap mini dikunyah .

Nak tau keputusan semalam ? Negeri Sembilan 5 - Sime Darby 0 .

Keputusan negeri lain  ? tengok Nadi Arena 7.30pm harini . kot ada .

Hai awak awak , jang-ers , abam abam , akak akak sekalian . lena tak tidur malam semalam ? aku lena habis . krooh krooh bunyinya . terbongkang . siapa peminat Menyu , lagilah lena . sebab Menyu menang angka sama macam Negeri Sembilan . aku semalam manjang mimpi angka limalimalima je . terima kasih juga kepada abam polis yang perhati kami . kami terharu . mesti ada abam polis terbaca post before ni lepas tu bagitahu kawan kawan kan ? terharu .

Tapi aku bukan nak riak . Alhamdulilah , menang dengan angka besar . dapat dahului kumpulan . semalam juga bagaikan hujan rahmat turun di Negeri Sembilan . aku saksi kan guruh guru di langit , tapi tiada bunyi . hanya cahaya . angin kuat . bendera bendera yang kami angkat berkibar . lepas tu tak payah kibarkan dah , sebab ada pertolongan dari angin kuat .

Tiba-tiba , angin kuat tu menjadi super-kuat . kemudian rasa air air jatuh . nak katakan orang baling air dari atas , takkan lah sebab aku duduk dekat tingkat atas . sekali hujan renyai . hujan . hujan lebat . hujan angin . semua lari tempiaran bagai dikejar sebab nak carik tempat teduh . niat aku macam tu mula mula , namun abam abam Ultras masih steady dan gagah di Kona 4C . jadi , aku batalkan niat itu . lencun tak lencun , redah je .

Aku sangka hujan lari , atau hujan yang hanya sekejap je . sangkaan aku salah . lama rupanya . sehingga 40 minit habis permainan baru berhenti . baju , mafla , jeans , kasut dah lencun . bukan aku sorang , abam abam Ultras lain juga begitu . apa yang aku sedikit terharu ialah AK-9 menyuruh player Negeri Sembilan memberi tepukan kepada Ultras . dan AK-9 sendiri memberi tepukan kepada Ultras . Jurulatih rancang , player laksana , penyokong menyokong .

Jumpa anda semua di STAR Of Paroi , 13 September 2011 , Negeri Sembilan vs Terengganu . kubu kita , pertahankannya .


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...