July 10, 2011

Negeri Sembilan VS Perlis

6 Julai 2011 , Stadium Tunku Abdul Rahman , Paroi .

Pada perlawanan terakhir Liga Super edisi kali ini , Negeri Sembilan berjaya menumpaskan Perlis dengan jaringan 2 - 0. kedua dua gol dihasilkan oleh Fakri dan Shahurain (Kecik) . Apa yang penting , time tu adalah first time bagi semua komrad UN9 , Ninth Mania dan Jang Brigade utk menampilkan baju baru , dan mafla masing masing . Pihak Ninth Mania telah berjaya mengeluarkan baju , version 1.0 .


 Mafla UN9 juga mencuri tumpuan , dan abang Syafiq terpaksa ke van berulang kali untuk mengambil mafla kerana mendapat sambutan yang panas . dan kita juga adalah Ultras pertamo kek Malaysia ni yang ado mafla sendiri .

Amacam ? paneh tak nengok ? paneh kaaaan . nak buek cano . nasik sudah menjadi bubur . tifo kertas halus halus atau dipanggil snow jugak dilakukan kali ini . campur dengan tifo belon . abang abang ini semua melakukan persediaan yang rapi bagi meng-all outkan ke-stimman komrad komrad dengan melakukan pelbagai tifo .

Dan akhir sekali , smokebomb dan flare berjaya dinyalakan . memang party habis time ni , suasana cukup meriah , semua komrad gembira walaupun tak dapek nak berstim lagi di Kona 4C selamo 2bulan sehingga lah Piala Malaysia bermula . jadi , saya akhiri post ini dengan berbanyak terima kasih kepada semua komrad yang hadir haritu . Gracias , Adios !

HEEEELLLL!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...