July 19, 2011

Konvoi Perdana Ke Bukit Jalil



Waktu yang dinantikan telah tiba... Pertemuan dengan musuh tradisi sepanjang zaman daripada zaman atuk nenek moyang kito dahulu sampailah ke zaman kito sekarang... Antara pasukan kesayangan kito Malaysia dan dan musuh tradisi berzaman-zaman Singapundek!!!

creadit BGB Perlis ~

Dengan ini, kami menyeru semuo waghih-wangih Ne9ori Sembilan untuk kito samo-samo turun ke Bukit Jalil... Tidak kiro sesiapo pon, N9 FUTBOL, PSNS, ULTRAS NOGORI, JANG BRIGADE, NINTH-MANIA, dari PILAH, TAMPIN, PALONG, JOMPO, GHOMBAU, JELOBU, PORT DEKSEIN, SEROMBAN dan seluruh pelusuk Ne9ori Sembilan Ne9ori Beradat untuk bersamo-samo memeriahkan konvoi ini. Satukan hati, satukan jiwa, satukan semangat samo-samo kito berkonvoi ke Bukit Jalil. Tunjukkan pado negaro bawaha ne9ori beradat ini sayang dan cintokan negaro.
Maklumat perjalanan konvoi adalah seperti berikut :-
  • Tarikh                       :- 28 Julai 2011
  • Tempat bekumpul  :- Perkarangan STAR,Paroi [lepak makan popia dulu] 
  • Masa                        :- 2.30 petang waktu Malaysia
  • Masa bertolak         :- 4.00 petang waktu Seromban
Dan jangan lupo, bawak segalo peralatan yang ado untuk diikatkan kek kereto dan motor masing-masing... Contohnya bendera Malaysia, Mafla Malaysia, Bendera Negeri Sembilan dan sebagainya... Bergantung dengan kreativiti wangih-wangih semuo!!! Biar nampak macam kereto berhias pon takpo!!! Barulah meriah konvoi kito nie!!! hehehehe :D






Sebarang kehadiran dan pertanyaan boleh terus ke link di bawah...

Jumpo kito di sanun wangih-wangih semuo !!!
HIDUP MATIKU MALAYSIA !!!!

by :- chung-ho
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...